Praca stacjonarna / pełny etat
Twój zakres obowiązków:
Kompleksowe zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, a w tym:
- Codzienne wsparcie przełożonego w realizowaniu prac wynikających z bieżących potrzeb biura oraz czynności zleconych przez przełożonego,
- Prowadzenie dokumentacji firmowej (redagowanie pism i maili, przygotowywanie raportów, analiz, kalkulacji oraz umów na potrzeby Zarządu,
- Zapewnienie płynnego przepływu informacji/dokumentów/korespondencji zarówno wewnątrz zespołu jak i z kontrahentami zewnętrznymi,
- Porządkowanie i nadzorowanie bieżących spraw firmowych oraz raportowanie przełożonemu stopnia zaawansowania prac,
- Koordynowanie i obsługa spotkań,
- Dbanie o wizerunek firmy, wygląd biura oraz dbałość o zaopatrzenie biura w produkty spożywcze, materiały biurowe i promocyjne firmy.
Nasze wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystent(ka) zarządu/ koordynator(ka) biura/ office menager lub podobnym (warunek konieczny),
- Biegła obsługa pakietu MS Office,
- Umiejętności analityczne,
- Zdolność do wielozadaniowości, umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem, systematyczność,
- Nastawienie na jakość i terminowość powierzonych zadań,
- Samodzielność, orientacja na skuteczne rozwiązywanie problemów, motywacja i zaangażowanie w wykonywane zadania,
- Znajomość etykiety biznesowej, wysoka kultura osobista, profesjonalizm,
- Dyspozycyjność.
Mile widziane:
- Prawo jazdy kat. B,
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Przestrzeń na długofalową współpracę,
- Praca stacjonarna, w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku,
- Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon,
- Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji,
- Pracę w kreatywnym i zgranym zespole.